Во насока на перманентно подобрување на компетенциите, практична примена на стекнатите акадимски знаења и одржување на партнерски однос со деловната заедница, на 21 Ноември 2016 година, студентите од Факултетот за меѓународен маркетинг менаџмент беа активни учесници во организирањето и реализацијата на Радиски фестивал “МАРС” 2016. Во подготвувањето на овој мега настан студентите беа задолжени за организирање на протоколот, менаџирање на претставниците на медиумите како и подготовка на брифинг со наградените. Активното учество во процесот на креирање и менаџирање на настанот им овозможи на студентите да ги подобрат своите применливи знаења со кои ја проектираат идната конкурентската позиционираност на пазарот на трудот.
https://fmmm.utms.edu.mk/vesti/618-2016#sigProId753c4a7efa